niedziela, 27 grudnia 2015

Mont Blanc

Hejka moi Czytelnicy :)Gdy byłem sobie na Mont Blanc miałem dużo czasu na rozmyślanie i mogę powiedzieć, że ta wyprawa mnie zmieniła. Już nie jestem tamtym Kordianem. Nie jestem już zagubiony i nieszczęśliwy, bo teraz widzę cel! JAM JEST POSĄG CZŁOWIEKA NA POSĄGU ŚWIATA! Zdałem sobie sprawę, że muszę walczyć o dobro mojego kraju. Jestem w końcu Polakiem i oddam się walce choćby za cenę życia. Teraz czuję się silny i wiem kim się stałem: prawdziwym patriotą! Wiem, że mam w sobie tę moc, do zmieniania ludzi na dobre i do zmieniania świata na dobre.
POLSKA WINKELRIEDEM NARODÓW- moje nowe motto
Później chmurka zabrała mnie do domu.
A teraz idę knuć coś okropnego..tego się dowiecie później...


Papa, całuski- Wasz Kordianek :*

2 komentarze:

  1. Jestem dumny, że nadal są ludzie, którzy są w stanie poświęcić się dla ojczyzny. Wierzę w to że dasz rade zmienić nasz kraj !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem dumny, że nadal są ludzie, którzy są w stanie poświęcić się dla ojczyzny. Wierzę w to że dasz rade zmienić nasz kraj !

    OdpowiedzUsuń